Regulamin sklepu internetowego Auto-Partes

Sklep internetowy auto-partes.pl, działający pod adresem auto-partes.pl, prowadzony jest przez: AUTO-PARTES Marzena Jędrychowska-Urbaniak, Jadachy 315, 39-442 Jadachy, NIP: 8671958527.

Przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Sklep internetowy auto-partes.pl, zwany dalej Sklepem, prowadzi sprzedaż nowych towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony auto-partes.pl, lub za pomocą adresu e-mail kontakt@auto-partes.pl. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zlecenie dotarło do Sklepu.
  3. Przyjęcie do realizacji zamówienia:
  4. W przypadku gdy Klient składa zamówienie po raz pierwszy i wybiera opcję płatności przy odbiorze lub przelewem – realizacja zamówienia rozpoczyna się po tym, jak do Sklepu dotrze od Klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia, o czym Klient jest informowany na stronie kończącej składanie zamówienia,
  5. Realizacja każdego kolejnego zamówienia płatnego przy odbiorze lub przelewem rozpoczyna się natychmiast po jego otrzymaniu przez Sklep, o czym Klient jest informowany na stronie kończącej składanie zamówienia,
  6. W przypadku zamówień płatnych kartą kredytową – realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili autoryzacji karty.
  7. Towary zamieszczone na stronie sklepu internetowego są dostępne dla Klientów. Jednakże w przypadku ewentualnej niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).
  8. W przypadku, gdy towar jest niedostępny i jest to jedyna pozycja w zamówieniu, Klient zostanie o tym poinformowany osobnym e-mailem lub telefonicznie i do niego będzie należała decyzja czy zgadza się bądź na wydłużenie czasu realizacji bądź na anulowanie zamówienia. W przypadku, gdy zamówiona przez Klienta część spersonalizowana do konkretnego modelu pojazdu okaże się być błędnie skatalogowana, w związku z czym wystąpi różnica np. cenowa, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta w celu podjęcia przez niego decyzji o ewentualnym anulowaniu zamówienia bądź wyrażeniu zgody na pokrycie przez Klienta różnicy w cenie.
  9. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  10. Użytkownik żąda wystawienia faktury za dokonaną sprzedaż.
  11. Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej. Taka faktura w formie elektronicznej stanowi dowód zakupu.
  12. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura, która jest wysyłana pod podany przy zamówieniu adres mailowy. Faktura wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie towary wybrane do zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. Nr 133, poz. 1119 ) faktura nie wymaga podpisu.
  13. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wysłania przesyłki. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Późniejsza rezygnacja z zamówienia regulowana jest procedurą odstąpienia od umowy. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem sklep@masbella.pl lub telefonicznie pod numerami BOK umieszczonymi na stronach WWW Sklepu.

Ceny towarów

  1. Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Sklep AUTO-PARTES Marzena Jędrychowska-Urbaniak zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, z zastrzeżeniem, że obowiązującą Klienta jest cena z chwili zakupu towaru; wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  3. Koszt dostawy jest zależny m.in. od ilości zamówionych towarów i ich wartości. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu. Aktualne informacje o kosztach dostawy dostępne są na stronach pomocy pod linkiem Dostawa.

Czas realizacji zamówienia

  1. Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. Jest to czas, który upływa od przyjęcia przez Sklep zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze Sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.
  2. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
  3. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas wpływu środków za towar na konto Sklepu, a w przypadku płatności ratalnej – o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej. Przesyłki są dostarczane firmą kurierską zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z magazynu Sklepu.
  4. Do realizacji zamówienia Sklep wykorzystuje dane podane przez Klienta, w związku z czym nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
  5. Sklep może przesyłać za pomocą wiadomości SMS informacje o statucie dostarczenia zamówionego towaru, jeżeli Klient podał numer telefonu komórkowego.

Formy płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
  2. Szybkie płatności online poprzez bramkę Przelewy24.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, AUTO-PARTES Marzena Jędrychowska-Urbaniak dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do konta lub karty płatniczej Zamawiającego.

Reklamacje

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezgodności towaru z umową. Reklamacje można składać pisemnie, przesyłając je na adres siedziby Sklepu lub drogą elektroniczną na adres e-mail sklepu. W reklamacji powinny znaleźć się następujące informacje: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, data zakupu towaru, rodzaj i data wystąpienia niezgodności, żądanie Klienta, a także załączone powinny być dowody zakupu towaru w Sklepie. Sklep rozpatrzy reklamacje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na adres e-mail Klienta lub na adres do korespondencji.

Prawo do odstąpienia od umowy

Klient, który jest konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest: AUTO-PARTES Marzena Jędrychowska-Urbaniak, Jadachy 315, 39-442 Jadachy, NIP: 8671958527

Dane osobowe Klientów są chronione zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej RODO.

  1. Użytkownik może również wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach informacyjnych i marketingowych przez „AUTO-PARTES Marzena Jędrychowska-Urbaniak” i przez jej partnerów biznesowych. Zbierane dane przetwarzane będą wyłącznie w celu świadczenia usług w serwisach, których właścicielem jest „AUTO-PARTES Marzena Jędrychowska-Urbaniak” oraz w serwisach należących do jej partnerów biznesowych. Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest całkowicie dobrowolne. Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie od „AUTO-PARTES Marzena Jędrychowska-Urbaniak” informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204) na podany przy rejestracji w sklepie auto-partes.pl adres poczty elektronicznej.
  2. Użytkownik posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawie do przenoszenia danych – na zasadach określonych w art. 16-21 RODO (w tym celu może skorzystać z ustawień swojego konta lub powinien skontaktować się z „AUTO-PARTES Marzena Jędrychowska-Urbaniak” poprzez adres e-mail: kontakt@auto-partes.pl lub pisemnie na adres siedziby). Użytkownik posiada ponadto prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, w przypadku uznania, że dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa. „AUTO-PARTES Marzena Jędrychowska-Urbaniak” szanuje dane osobowe i prywatność użytkowników, w tym celu dokłada należytych starań, aby zapewnić zgodność przetwarzania i ochron danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności przepisami RODO oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego regulującymi ochronę danych osobowych. „AUTO-PARTES Marzena Jędrychowska-Urbaniak” informuje, że dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach zgodnych z RODO, w celu zapewnienia klientowi najkorzystniejszej, dopasowanej, spersonalizowanej oferty dla oraz w celach niezbędnych do zawarcia lub wykonania między klientem a „AUTO-PARTES Marzena Jędrychowska-Urbaniak ” umowy. Dane osobowe przetwarzane są w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników przez „AUTO-PARTES Marzena Jędrychowska-Urbaniak” zachęcamy do kontaktu z „AUTO-PARTES Marzena Jędrychowska-Urbaniak” poprzez adres e-mail kontakt@auto-partes.pl.

Finalne postanowienia

  1. Cennik oraz informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu auto-partes.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie odzwierciedlenie oferty producenta , dlatego też, nie gwarantujemy pełnej dostępności produktów zawartych w sklepie. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta.
  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy. Jeżeli natomiast stroną sporu będzie konsument właściwość sądu określać będą przepisy kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie auto-partes.pl.
  4. Wszelkie zdjęcia części są zdjęciami tylko poglądowymi producentów – mogą odbiegać od faktycznego stanu produktu.
  5. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie auto-partes.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Regulamin jest dostępny dla każdego Klienta. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. Wszelkie spory wynikające z umów sprzedaży towarów za pośrednictwem Sklepu będą rozstrzygane przez sądy powszechne.